Sunday, October 15, 2006

Bloggerii pizdii.....

Da deja devine agasant.....toata lumea are blog...asa e "cool" si "trendy" "super cute" ....e eu v-am pisat am 2 bloguri!! Va dati seama ce cool sunt?...Asist la dezbateri sau discutii..."coaie...ai vazut ce blog are ala? e jmecher....a agatat 3 minore si 2 care nici nu au ajuns la pubertate cu blogu" e cool frate....hai sa ne facem si noi"
Eu repet....mi-am facut doua bloguri! poate am sanse mai mari ma gandesc la vreo 4 minore....
Sunt anumite bloguri interesante....nu dau nume...pe care le citesc destul de des...dar exista si bloguri in care ne este prezentat ce face respectivul(a) in acea zi....azi in drum spre scoala l-am vazut pe unu fumant L&M lights...frate ce penal era....avea si bricheta roz...uite i-am facut si poza....si zang poza sub marele post din acea zi....dati-va in pula mea!!! nu aveti viata personala? lasati-o in pula mea! sau chiar credeti k pe mine sau pe noi ne intereseaza ce ai vazut tu? Sau am fost aseara in nu stiu ce club si ce cool am fost eu k m-au recunoscut "FANII" de cand pula mea aveti voi fani ma? Stiti ce e ala un fan? Sau orice copil virgin care va citeste k poate poate folositi cuvantul cu "p" sa auda si el un context ca sa stie si el sa injure cool il numiti fan?
Si mai sunt discutii coaieeee am 12344524353 de vizitatori zilnici....iti dai seama ce citit sunt eu? eu zic sa va puneti mersul trenurilor pe blog k poate asa o sa aveti si mai multi vizitatori!! Repet sunt bloguri ff bune citite des de catre multi dar in care chiar ai ce sa citesti...
Acum imi explic si eu blogurile mele...si chiar mi se rupe pula de parerea vostra despre ele....primul (adica nu acesta) este un blog in care aberez eu in diferite stari de spirit....si pe acel blog ma puteti injura puteti sa faceti orice eu nu voi raspunde....si acesta care este facut sa injur pe toata lumea care ma deranjeaza...si dak aveti ceva de zis va pot injura in particular in sectiunea numita "comments"...Deci sunt cool nu? cu 2 bloguri!!! :D ma pis pe ele si pe voi simultan(cei care va simtiti in ce am scris).....

P.S. Alta faza care ma enerveaza pe anumite bloguri..."imi rezerv dreptul de a sterge commenturile care ma deranjeaza"...adik da va face unu terminat , gay , distrus, etc...."atribute de astea....k sa nu zic complemete cand de fapt trebuia sa zic complimente" va atacati..."cum isi permite domne?" "bag pula sterg commentu" dar cand vine o destrabalata de 15-16 ani si iti zice"vaaaaaaaaaaaaaaai ce tare esti....nu vrei sa ne futem k ai blog? imediat dai accept si ii zici sa mai dea blogu tau la toata calasa a-X-a din liecul in care este...k poate mai pui mana pe o "prospatura".....fratii mei!!! lasati-o in pula mea!!!

P.S.S Eu nu vreau sa fiu citit! Ma citeste cine vrea si stie k exist....nu vreau sa imi apara la tv blogul sau in ziare....(acum voi in mintea voastra o sa ziceti...."nici nu ai avea cum bai terminatule...." poate k asa e....poate ca nu? stiu si eu?

Radu Mihai

8 comments:

Costin said...

Hehehe... ai foarte mare dreptate... Am vazut un blog al unui retardat (Manele Man, daca nu ma insel... stiu... numele vorbeste de la sine), acum ceva timp, in care erau poze cu fete cu care sustinea ca a facut sex. Plus tam-tam-ul de rigoare, 'jmecherii' cu care umbla el (care sincer aveau niste fete de idioti...) s.a.m.d.
Eu vad ideea de blog ca fiind un loc in care poti sa-ti exprimi ideile, trairile (de ce nu, creatiile literare), fara a fi stresat de lucruri concrete (bani, identitate, prvit in ochi, e.t.c.). Faptul ca sunt din ce in ce mai multi cretini care isi fac blog-uri doar pentru a fi trendy si cool nu demonstreaza decat faptul ca multi romani nu au personalitate si copiaza ce vad sau aud la altii, de multe ori fara a trece aceste exemple prin filtrul ratiunii.
Tine-o tot asa...

nihasa said...

pentru astia cu " eu nu vreau sa fiu citit " va zic " marsh in pula mea pe desktopc si scrijeliti intr`un fisier txt.

Defektu said...

ce s-a atacat epu =))))))))))))))))

ai simtit-o asa un pic sa inteleg =)))))))

p.s. o sa incep sa scriu special pt tine.....esti mai terminat ca sticla de bere

Anonymous said...

Ba ce blog misto ai.....nu vrei sa ne futem...LoooooooL
Vezi ca post post scriptum se zice P.P.S. nu P.S.S. cum ai zis tu.
Dar in rest e marfa blogu.
Seamana cu Lewis Black...asa ca dupa asta ar trebui sa stii cine sunt :))
Bunica-miu zicea ca ''Unii nu mai pot de groaza si altii de gaoaza'', dar eu am mai citit odata Defecatu' in loc de Defectu' asa ca nu pot zice ca ma duce mintea prea tare.
Mai sunt si stresat de munca in ultima vreme asa ca daca nu te dostreaza ce ti-am scris sterge-ma in Pula mea.....
Te astept sa ne mai vedem si noi la o bere si bineinteles faza cu ''Nu vrei sa ne futem'' era o gluma.
In rest ''HAI DINAMO!!!'' SA TE SIMTI SI TU BINE
Pa...;)

Anonymous said...

esti nesimtit ma.. iei in pula asa toti inutilii distrusi. nu se face frate.. o sa ajungi in iad. iti dai seama? iad !!!
P.S.S : mai da-i si-n pula mea !!!
ah..
P.S.S.X: astia cu "nu vreau sa fiu citit" .. chiar nu vor. care inteleg.. nu citesc, restu`, ca mine si ca nisha ne bagam in seama... si cream reactii ... stii? reactii !!! devii vedeta ca te bagi in seama.
hai ca ma lungesc. ura !

Anonymous said...

:))) ce revoltat esti!

blur said...

da. fierbe sangele-n mine .....

Ana said...

:)))))) Acum am descoperit si blogu asta..de acu 10 ani..
In fine...de la "Bag pula, da-l in pula mea, pula, pula, pula..." si alte chestii dure..acum scrii despre emotii, ploaie, alea, alea :)
Eu zic sa-l continui si pe asta, daca mai ai chef/timp..ca era dragut...ce pula mea? /:) /:)