Thursday, February 26, 2009

Visul din trafic

Conducand perfect regulametar cu o viteza de 57 de km/h si enervat la culme de conditiile meteorologice de afara ca ba e cald ba e frig ba ninge ba nu ninge dar ploua si gandindu-ma la consecintele crizei financiare mi-am descoperit noul vis :vreau sa fut o bloggerita! Nu stiu cum mi-a venit asa ceva prin minte dar este clar! Asta vreau si asta imi doresc.
Conducand mai departe si accelerand un pic peste limita regulametara ajungand undeva pe la 65 de km/h si apucandu-ma iar spumele deoarece consumul la 100 de km depasea limita bunului simt m-am gandit cum ar fi sa pun o bomba la tine in camera?!? Iar dupa sa stau in cafeaneaua din fata blocului tau cu o cafea in fata si cu o tigara in mana asteptand explozia mult dorita. Acum nu stiu care dintre aceste 2 chestii este mai estetica si mai diplomatica dar ma gandesc serios sa-mi indeplinesc macar una dintre ele.

P.S. in legatura cu prima parte a visului ati foarte draguti daca ati vrea si ati putea sa ma ajutati….cu a 2-a ma descurc si singurel cred…
.....................
Privind cu scarba inceputul unei noi zile al vostru prieten si BLOGGER…..

Radu Mihai

1 comment:

Anonymous said...

da! DA! DA! in pula mea! facem o intalnire a blogherilor, ..., in pijamale.. girls only.. DA!