Sunday, March 01, 2009

Saptamana fatitica 1-8 martie

Si uite-ne in fata faptului implinit. Saptamana celebra 1-8 martie! Sicer? O detest din toata inima! Obligat de circumstante si de replica subtila a lu tata “ba du-te si i-ai si tu o floare lu maica-ta! Chiar asa de nesimtit esti?!?” mi-am miscat curu din casa pana la colt sa-I cumpar o floare. Imi aprinsesem o tigara si asteptam sa o termin ca cica e “fumatul interzis” in florarie…cand din florarie iese un vecin de al meu. Surprinsi amandoi pe nepregatie de situatie il intreb ce dracu face la ora 12 sambata la florarie! Imi raspunde intr-o oarecare durere ca a facut o comanda de 33 de lalele parca! Asta a fost momentul cand mi-am mai aprins o tigara tremurand si oarecum destabilizat de nr de flori l-am intrebat daca nu cumva ar dori sa-I duc pana la un doctor! L-am intrebat cat il costa distractia si mi-a raspuns cu durere ca pe undeva pe la 200 de roni fara a pune in calcul si martisoarele care si acelea vor fi tot atatea si pretul lor se va ridica tot pe la 200 de roni!
I-am luat flori lu mama si am plecat devastat de investita amicului meu in nimic! Acum voi fetelor…..ma da ce pula mea sunteti voi de meritati sa ne rupem capu cu flori si martisoare!!?! Ce pula mea faceti voi asa maret de meritati ca si pe 1 martie si pe 8 martie sa primiti flori!??!! Si daca nu primiti spuneti ca suntem badarani! Bravo ma! Stiti ce ati putea face din partea mea asa in ton cu aceste zile frumoase?! Sa primiti un snur gros si lung de martisor si sa va spanzurati atent si sigur de prima chestie in consola ce va iese in fata ochilor!

P.S. Chiar sunt misogin?
Cu simparie si urandu-va LA MULTI ANI de 1 marite al vostru prieten…

Radu Mihai

3 comments:

Ana said...

Da..cam esti naspa la faza asta..nu misogin, dar ce sa-i faci..daca asa e blogu, nu?
Emotiile si celelalte blabla-uri pe blogul nr 2...

Multumesc frumos de urari,

A ta,

Ana

PS: Sper sa primesc un snur de Martisor mare..poate ma sinucid diseara..wish me luck! ;)

Anonymous said...

vaaaai :X ... ce draguuut

Jeannine said...

aproape ca imi vine sa imi las venele lungi.