Wednesday, March 04, 2009

Erai perfecta....aproape

Am cunoscut-o intr-o cafenea…statea singura la o masa fuma Malboro rosu si bea un expresso scurt si o apa plata. Eram cu un prieten si mi-am dat seama ca este persoana pe care o caut. Asta am simtit. M-am ridicat si m-am asezat langa ea la masa. A zambit. Am vorbit in seara aia de absolut tot ce se putea vorbi , eram ca doua jumatati de sfera care impreuna creeau forma perfecta. M-a invitat la ea acasa sa bem o sticla de vin…am refuzat-o politicos pentru ca trebuia sa ajung in alta parte dar i-am promis ca a doua zi imi iau liber sa-mi petrec toata ziua cu ea….ceeace am si facut. Ne-am plimbat prin parc am fost sa mancam in oras spre seara am fost la o piesa de teatru dupa care am ajuns la ea acasa. Dupa mult timp am simtit ca fac dragoste nu doar sex. A fost ideeal. M-am trezit dimineata cu un miros de cafea puternic si cu o aroma de tigara parfumata. Am baut cafeaua am mai facut o data dragoste dupa care am plecat. Cand am iesit din curtea casei ei si aprinzandu-mi o tigara mi-am dat seama ca nu mai vreau sa o mai vad si ca nu ma mai intereseaza. Nu am vrut sa am relatie cu ea. Motivul?!?! Nu mi-a supt pula!

Bolnav mintal dar totusi eu…

Radu Mihai

15 comments:

Anonymous said...

Da' tu ai bagat botu'?

Defektu said...

bai e ceva ce nu pot sa zic pentru ca eu nu am blog ca majoritatea zdrentelor din blogosfera (Stii tu vreau sa zic) sa-mi povestesc viata sexuala pe blog! aici e vorba de sentimente si de ceva ce s-a intamplat intre mine si ea....si ii port respect si ce s-a intamplat acolo ramane confidential

da de ce pula mea sa ma ascund dupa degete.....i-am dat limbi de nu mai stia pe ce lume e si si-a facut cearsafurile zdrente...iti dai seama daca a ramas patata si salteaua ce a fost acolo?

Jeannine said...

un simplu raspuns cu da/nu ar fi fost de ajuns, asa ar fi vrut si queasy :P

Anonymous said...

si eu care ma asteptam la un final gen...care ati pus botu' ba? m-ai dezamagit.. ce ti-e si cu barbatii astia si cu suptu' pulii

Defektu said...

nu era vorba de suptul pulii sau de bagat botu aviz "geanina" era un pic de substrat ;)

Jeannine said...

da ieeeeeu n-am zis nika de bagat botuu'!!!

Defektu said...

Bine atunci voi da vina pe Carmen Queasy! Mai faaato baga-ti mintile in cap si nu mai vorbi vulgaritati din astea pe aici :))))))))))

Anonymous said...

evident ca era un pic de sbustrat, pentru ca atunci cand un barbat spune: suge-mi pula, el vrea de fapt sa spuna vreau sa avem o relatie de lunga durata, la jumatea carei ne vom casatori si la finalul careia vom muri. ce naiba, ma Geanina? nu stiai?:))

Jeannine said...

mi se pare mie, sau voi mi va adresati de parca as fi spus ceva inteligent?
dragul meu, sa moara jan, daca eu am mi-am dat seama de vre-un substrat,...call me blonde.

Defektu said...

ei....pai asta e! lasa k te faci tu mare si o sa-ti dai seama...nu fi suparata

Anonymous said...

nu, la mine era doar ironie:D

Jeannine said...

Miss T, la mine era un fel de ironico-cinism...cred,..da m-am plistisit de emiticoanele astea si nu mai pun ":D"
Radule,..pai da..cred ca o sa ajung sa sug si eu pula la un moment dat, s'atunci o sa ma maturizez.

Defektu said...

prefer sa-mi zici Mihai...Radu e numele de familie! sa-mi zici daca ti-a placut ;)

Jeannine said...

te asigur ca tu ai sa fii primul care vei afla,
atunci semneaza-te cu Mihai Radu...e mai simplu..ca si la cartile de vizita ;)

Defektu said...

da ai dreptate la chestia cu semnatura dar mie imi place ff mult cum suna Radu Mihai! Mihai Radu nu imi place....ce sa faci...e criza financiara si eu fac mofturi!

p.s. astept cu nerabdare vesti de la tine! dar ce sa vezi...sunt destul de rabdator