Monday, March 02, 2009

Supararea cand imi vine....imi bag pula'n ma-ta si am incheiat povestea

De ceva timp nu prea mai am rabdare….
De ceva timp aud intrebarea : Ce ai Mihai? Esti suparat? S-a intamplat ceva?
Si acum o sa raspund la acest set de intrebari!
PAI NORMAL IN PULA MEA CA SUNT SUPARAT! Am vre un motiv sa fiu vesel? Normal ca s-au intamplat multe….multe si rele multe si enervante multe si insuportabile!
Si in ton cu multele suparari si nemultumiri am si adoptat o pozitie noua! Pozita : va bag pula in gat si schimb macazul! Adica nu va mai inghit nici cu hellas nici cu lemon nici cu lime nici cu nimic! Ma gandeam eu asa ca decat sa ma enervez din cauza voastra asa aiurea mai bine nu ma mai enervez de loc si in ton cu vorba decat sa planga mama mai bine plange ma-ta….decat sa se supere mama ca sunt eu suparici mai bine va trag la muie voua direct si va fut si mamele (ce ziceti? Va bagati?)..

P.S. singura iubire adevarata simtita de mine vreodata nu mai este….si imi simt sufletul cuprins de un gol imens! Recunosc in fata tuturor ca te-am iubit desi am negat la inceput….si tot ce mi-a mai ramas ca amintire de la tine e o mapa de cd-uri si o masinuta de jucarie. (sa-mi bag pula si in mortii idiotului de prahova care nu a invatat semnul de cedeaza si mi-a facut zdrente dragostea). Sper ca pe lumea cealalta sa te conduca un sofer care nu intra in curbe de 90 de grade cu 80 de km/h. oricum nu o sa uit niciodata serile romantice pentrecute cu o cafea si cu o cola ascunsi pe dupa blocurile bucurestene stand a prosti! Te voi iubi mereu!

Radu Mihai

1 comment:

Katuza said...

ahahahah Bravo mestere! Te voi citi des, gandesti foarte bine, foarte etic si asa ar trebui sa se intample cu toti. Multa sanatate, culmea, de la un prahovean! :)