Monday, March 16, 2009

Simt ca o iau razna!

Innebunesc pe zi ce trece! Sunt satul de toti parvenitii din orasul asta de cacat , de toti cacatii astia care sufera de ei fara motiv! As vrea sa ramaneti in pula mea in case decat sa va simt mirosul de transpiratio-jeg ce il lasati in urma voastra ca niste sconci prin mijloacele de transport as vrea sa nu va mai aud manele date la maxim din BMW-urile voastre....noua moda X6.As vrea sa va iau mortii in pula in Piata Univeristatii cand va aciuiati in fata la T.N.B sa demonstrati cat de emo sunteti voi. As vrea ca terasa "Motoare" care se va redeschide curand sa nu se mai deschida sau sa dai un test de IQ cand urci sus. Si as mai vrea multe. As vrea sa o fut pe aia din Antic si as mai vrea sa se ieftineasca tigarile....si as mai vrea sa va scuip in gura cand ramaneti cu gurile cascate cand va intreb ceva banal!

Dar am si motive de bucurie! Am doi vecini super de care va voi scrie un post intreg si mai ii apuca pe unii friend requesturile cand ti'e lumea mai draga! Acum 7 ani erai enervanta acum 5 ani erai ignoranta acum 3 ani erai patetica si acum esti maritata! O sa ne intalnim in iad iti promit...!

Radu Mihai

4 comments:

Anonymous said...

Aoleu...mortii lor de tigari, ca am ajuns sa o vanez p-aia cu promotii la marlboro prin piranha. In conditiile in care eu de regula fumez Kent 8. Cat despre celelalte belele care-ti provoaca alergie la oameni, n-ai coaie ce sa le faci. Poate sa le dai cu napalm sau ceva asemanator.

Defektu said...

eu i-as vana pe toti ce isi fac veacul prin piranha si prin regie! :D sper sa nu fii printre ei ca nu o sa-mi fie rusine cand o sa-ti iau gatul cu o jumatate de sticla de vodka :P

Anonymous said...

Prin piranha s-ar futea sa ma mai gasesti ca e aproape de facultate. Daca ajungi la gesturi extreme, iti garantez ca pe mine m-ai rata cu sticla de vodka din cauza privirii de greata matinala pe care o am de cand ne-au mutat facultatea in politehnica

Anonymous said...

sami bag pu1a in ma,ta de cacat retardat si frustrat labagiu infect cu s1oboz la bot. ochelarist chelios