Thursday, March 12, 2009

Leapsa pe coco (as prefera pe coca)

Cica sa zic 6 motive pentru care zambesc!
Greu si mult

1.Zambesc cand echipa mea favorita castiga
2.Se mai intampla atunci cand fumez prea mult.
3.Zambesc cand imi inchipui anumiti oameni executati in fata la T.N.B!
4.Ma apuca rasul deadreptu cand te fac sa-ti aprinzi o tigara tremurand de nervi
5.Zambesc cand dupa ce o seara intreaga ascult numai cacaturi intra o melodie care imi place.
6.Zambesc acum ca am terminat de scris aceste 6 conditii si stiu ca pe tine iar te iau dracii

4 comments:

Anonymous said...

pai si bine in pula mea ca te-ai scos cu al 6-lea lucru.. si deci sunt numai 5. dar cui ii pasa? :)))

cine-i creatura care se umple de nervi atat de des? .. daca nu sunt prea indiscret.. poate ii dedicam ceva la mine p blog ;;)

Anonymous said...

nu ma.....nu isi are sensul....eu nu vreau sa creez atacuri directe la persoana cum vad ca e la moda...k daca ar fi asa.....as tot scrie despre unul despre altul....mai ales despre una despre alta(sper ca ai inteles aluzia ;) deci....nu imi place sa ma scald in aceeasi mocirla cu altii....imi place sa fiu in mocirla mea singurel

Anonymous said...

stiu cel putin inca 2 lucruri care te-ar face sa zambesti: un robot din ala din catalogul civic si un ocean de caju (sau un ocean de iubire alb-visiniu ca tot ai picat cu ei?) :)

Anonymous said...

asa ma alex bine ca ma dai tu repede in gat cu cine tin....ca sa stie de unde sa ma ia ultrasii aia jmecheri care vin ei pe scandal cu toti nebunii....da taci ca abia astept....cred k o sa pun un banner pe blog "eu tin cu Dinamo si vreau sa ma lesin cu niste spurcati" ce zici? direct la tine la usa vin cu ei de gat!

aualeu am dat-o pe post cu cine tin :-ss