Friday, March 06, 2009

O seara perfecta...

E meci! Ma doare in pula cine joaca...dar e meci.Cobor pana jos sa imi iau o punga de alune un pachet de tigari pentru ca in pachetul luat azi dimineata mai sunt doar 2 tigari, o cola la doi litri sa mai am si pt maine, doua pungi de popcorn si o sticla de vin rosu sec! Te sun de la magazin sa te intreb daca vrei ceva. Normal , tu esti plina de spume ca de obicei si zici ca vrei niste protocale. Cumpar 3 kg de portocale ca poate asa te satura dracu de ele si ori faci azi indigestie ori mai ai si pentru maine si nu ma mai trimiti la 11 noaptea sa-ti iau portocale. Urc innapoi si ma asez in fotoliul meu preferat : fotoliul de fotbal! un fotoliu care se poate rabata in pozitia perfecta. spatarul formeaza un unghi de 120 cu pardoseala. Din aceasta pozitie vad televizorul de jos in sus. Imi aprind o tigara dar in secunda urmatoare intri tu in sufragerie si incepi sa zbieri ca nebuna ca intra fum in dormiotor! Inchid ochii in semn de disperare, in gandul meu iti iau toti mortii in pula ca nu ti-a dat Dumnezeu proprietatea sa taci in pula mea din gura macar atunci cand vreau sa ma relaxez dar ii deschid si cu un zambet larg si prietenos te rog sa ma ierti si ma duc sa inchid usa spre dormitor! Incepe meciu. Desfac sticla de vin. Imi mai aprind o tigara si mananc mecanic si sistematic o aluna la 10 secunde. Nu ma intereseaza cine joaca Manchester cu.....pula mea unii. GOOL! marfa...imi mai pun un pahar de vin! pauza. te rog frumos sa pui si tu o punga de floricele in micro-unde si spre mirarea mea nu urlii si nu cometezi....parca te-as si fute azi....termin sticla de vin prin minutul 70 termin si alunele si imi aprind a 7-a tigara de cand a inceput meciul : mi-am dat seama dupa ce am numarat mucurile din scrumiera primita cadou de la ma-ta de ziua mea! Imi dau seama ca eu chiar te iubesc asa isterica cum esti! si imi pare rau ca nu te poti uita la filmul ala de cacat de pe pro tv pentru ca eu ma uit la meci. se termina meciul....vin la tine cu gandul de a profita de restul serii impreuna. Dar tu adormisei dupa ce mancasei toate cele 3 kg de portocale. de frica sa nu te trezesti sa borasti pe mine in timpul noptii poroclale , futute-n gura de nesatula, hotarasc sa ma culc in sufragerie! Ce pula mea?!? o sa fie fotbal toata seara pe GSP tv. Imi pun reminder sa-ti cumpar portocale maine dimineata! Noapte buna iubita mea!

Radu Mihai

No comments: