Thursday, March 19, 2009

Hai sa ne plangem un pic...

S-a belit treaba! Ma uit pe geam...ma ia voma! E martie si ma ploua de ma face sa stau in casa si sa fumez mult....Se creeaza discutii peste tot! Unii injura sistemul in care incercam sa traim unii se ascund in spatele unor conceptii non-politice unii se ascund in bautura si eu mai desfaac o cutie de cola in cinstea crizei financiare.
Pai in pula mea in loc sa stam si sa ne plangem de mila si sa injuram tot ce ne iese in cale mai bine punem mana sa facem ceva!
Deschid televizorul in plictiseala maxima si frec cele cateva zeci de canale! Din cele 10 canale romanesti am observat in felul urmator : pe 3 se discuta despre nu stiu ce pula mea inele puse pe mieii de Paste pe alte 3 era muzica populara pe un canal de stiri imi prezenta ca o femeie a cazut in fantana si a stat acolo ore bune pana sa o scoata cineva pe alt canal de stiri ne era prezentata Maria marinescu parca...cica se marita (chiar credeti ca ma interesa) si pe cele de muzica am putut sa ascult 10 secunde pana sa schimb canalul un cacat de muzica comerciala! Deci recunoateti va rog! NE DOARE IN PULA PE NOI DE CRIZA SI CA NE MERGE RAU! Noi vorbim de femei cazute in fatana si ascultam muzica populara! Intors la birou am dat un search pe you-tube "fernando de la caransebes" sa ma mai destind un pic. Nu vi se pare ca ne meritam soarta? Da lasa ca vine weekendul si o sa ne inbatam bine vineri si sambata sa mai uitam de griji....mi-e cam greata de tot....Ma duc sa dorm!

Radu Mihai

8 comments:

Anonymous said...

Acelasi lucru spuneam si eu optimistei. Ne meritam soarta pentru ca nu facem nimic. Dam din gura, cur sau pizda ca idiotii, ca de, fiecare din ce stie mai bine, ne certam, ne aratam reciproc cu degetu' si facem pe atotstiutorii in timp ce ne afundam incet si sigur in propriul nostru cacat. Poetic, recunoaste.

Defektu said...

poetic poetic...altii futeau cand ii recitau unei lesinate o poezie...acum noi o ardem poetic doar sa facem haz de necaz...ceeace e totusi bine!

Anonymous said...

ne maritam soarta! asta ma impiedica pe mine sa comentez? NU.

Anonymous said...

meritam*, in pula mea ca dau numai pe langa:))

Defektu said...

marita-ti tu soarta :)) eu mi-o insor !

Jeannine said...

..si totusi eu cu cine votez?

Defektu said...

stai k o sa-ti zic eu in postul viitor care e treaba geanina...sa vezi beleaua

ana@.fotografnunti.org said...

Sa ne plangem doar un pic???cred ca glumesti,este de urlat nu de plans,am ajuns sa muncim doar ca sa ne putem platii facturile si ratele....in rest foamete frate...